Sunday, June 17, 2012

SELAMAT HARI BAPA

Selamat hari bapa tok arwah abh tersyg KAMARUDIN IDRIS... Hari ini sume kwn2ku hepy mengucapkan selamat ary bapa tok ayh2 dieowg.. Bermacam2 ucapan dieowg kasi kt ayh dieowg.. Tapi tidak aku... Aku hnya mmpu ucapkan kata2 nie di pusara ayhku sje.. Aku sdh tdk berpeluang tok mengucapkan selamat hari bapa tok abhku kerana die sdh kmbali ke rahmatullah 3tahun lps... Seandainya aku berpeluang sekali lagi tok ucapkan selamat ary bapa kpd abhku.. Aku ingin mngucapkan terima kasih tdk terhingga kpd abhku krana tlh menjaga, menyayangi, memenuhi sgala keperluan n keinginan ku n segala jasa dan pengorbanan yg tlh dicurahkn tok mmbesarkn ku smpy aku berumur 18 thun.. Hnya 18 thun dpt ku merasa kasih syg seowg ayh.. Walaupon sekejap tp aku bersyukur krana dilahirkan mnjdi anak kpd Kamarudin.. Aku amat berbangga mendpt ayh seperti beliau.. Aku juga ingin memberitahu abhku bhwa aku sgt menyayangi beliau n sgt merinduinya... Tidak ada seowg pon yg bisa mengganti kan tmpt abh di hati ku... Dan tidak ad seowg pon yg bisa menjadi spt abhku... Bagi la sejuta ayh pon kpd ku tidak akn ad yg sme mcm abhku.. Pasti itu... Lastly ini ucapanku tok arwah abhku.. "abah, selamat hari bapa tok abah.. Ipah syg abah sgt3.. Ipah harap abah tenang DISANA dan mendoakan kejayaan ipah.. Ipah juga harap abh berbangga dgn kejayaan ipah walaupon abh tiada di sisi ipah lagi.. Ipah tau abh sedang melihat dari SANA.. I LOVE U SO MUCH DAD.. Jasa abah ttp ipah kenang hgga akhir hayat ipah.. " Ini adlah ucapan tok arwah abh ku.. Tidak ku lupa juga tok ayah tiri ku.. Selamat Hari Bapa we.. Dan juga tok sume kaum lelaki yang bergelar ayh.. SELAMAT HARI BAPA SEDUNIA...

No comments:

Post a Comment