Friday, February 4, 2011

PENAT GLER ARY NIE!!!!!!

pnt gler i ary nie u all tau...seharian aku kt umah auntie i..tlg2 pe yg ptut...koz ary nie umah die wat kenduri cukur jambul cucunye....pnt wei tau x...tp best wlaupon pnt koz aku dpt jmpe ngan kazen2 aku yg da lme xjmpe...umah mak sedara aku xdi pnuh ngan family aku...maklum la adik beradik mak aku sumenya 12 owg....then kazen2 aku lak mencecah 70 lbih..so u all bley byg betapa rmainye kt umah mak sedara aku xdi....mmg la pnt la kot...dgn huru hara nye kt sne....mcm2 ragam aku dpt tgk xdi...dgn perangai mak sedara aku yg sengal n gle2...selepas wat cukur jambul cucunye..mlmnye die wat selawat sempena maulidur rasul..part nie aku sdih ckit koz aku tibe2 je teringt kt arwah ayahku...kalo ad family aku wat kenduri die la yg pling buzy...ayahku 2 mmg ske ngan kenduri2 nie...aku akn ase gembira kalo aku dpt tgk teletah ayhku membuzykn diri die...hehhehehe..tp aku da xbley tgk da..tp aku redha je...koz sume nie ketentuan Illahi...aku trime seadanye...mayb sume 2 ad hikmah...stop ckp sal perkara yg sdih... :( ...pe yg membuatkn aku lbih pnt ble tgk owg rmai sgt kt umah 2...aku mmg xbley sgt ngan ruang yg pnuh ngan owg..aku jd pnt n serabut..tp nk wat cmne kn..aku kne la trima gak koz 2 sume family aku...mmg mcm nie la kne hadapi kalo da punya family rmai...btw..aku gembira sgt ary nie walaupon bdn pnt....hehheheheh....that's all for today...daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment