Sunday, March 27, 2011

i want to remove u from my heart forever n ever...

hye guys...da lme aku xupdate blog aku....bkn xnk update tp xde idea nk tlis pe..tp ary nie aku nk update blog aku koz aku nk tlis something...aku nk share somethng ngan kowg.....perasaan aku skrg sdih n bercmpur bnci...aku sdih sbb one day ary 2 aku dpt tau yg someone yg slalu ad lam aty aku da dimiliki owg....aku sgt tersentap ble dpt tau bnda 2..tp aku nk wat cmne kn..da bkn jodoh aku....dan yg wat aku ad perasaan bnci sbb "laki" 2 xde aty n perasaan..aku sgt membncinye....seyesly...so skrg aku nk remove die lam idup aku n lam aty aku wat selama-lamanye..aku da xnk jmpe die n xnk tgk mke die lg...i hate him so much....aku sgt menyesal sbb pernah knl die n jtuh aty kt die...lbih baek aku xknl die sbb die sgt jht owgnye....aku harap lps nie die xkn muncul lam idup aku lg...aku xnk jmpe die da...aku xpernah bnci owg..tp ble aku da bnci owg..aku akn bnci die smpy ble2...die da sgt menyakitkn aty aku n melukakn aty aku..tersgt...hope ko bhgia ngan pilihan ko n jgn maen2kn perasaan pompuan...koda byk maen kn perasaan pompuan...ko la lelaki pling truk yg prnh aku knl selama nie....n pesanan aku tok ko...lps nie jgn sesekali hdir lam idup aku lg...go away from my life...ko da xde erti apa2 tok aku sekarang.....I HATE U SO MUCH...

No comments:

Post a Comment