Monday, March 28, 2011

mcm hampeh!!!!

assalamualaikum sume...tjuk post aku mlm nie mcm hampeh!!..erm apa yg hampehnye erk??? sape tau?? hehehehhe...actually yg hampehnye adalah assesment bel aku...tok student yg amik BEL 311..dieowg kne wat radio...radio 2 mksdnye radio la...hahahhahaha....termasuk la aku sekali..aku pon kne wat radio gak n aku kne present ary nie...so mknenyexdi aku present bel la...rancang bkn maen rancang...tp ble ad kt depan sumenye berantakan...cbe bygkn...skit aty...apa yg dirancang sume xmenjadi....dengan laptop berproblem la...time 2 jgk nk problem...ish xtau la...xdi ase cm badut lak kt depan 2...ntah pa pe...mlu kot...sume owg glak...tlis kt lam paper laen ble ckp kt depan laen...mcm mne 2???? ingtkn xde mslh pa pe la...tp ntah mcm mne ley jd hampeh...huuhuhuhuh.....mmg hampeh gler la xdi....aduh....sdih2....tp aku ske ngan group balqis,alip n nick...group dieowg mmg best kot...xtau la sape mng xdi....

No comments:

Post a Comment