Saturday, May 7, 2011

RINDU SGT2

kowang nk tau x aku rndu kt sape....??? actually aku rndu kt arwah abahku...aku sgt merinduinya...aku teringin sgt nk peluk die...kre2 da 2thun aku kehilangan abah aku 2...da lme kn...tnpa aku sdr...da 2 thun jgk abah aku tngglkn aku...begitu cpt sekali... u all nk tau x?? smlm aku p umah ayh sedara aku a.k.a abg kpd abahku...mka mereka ad la ckit sme..so ble aku tgk pak sedara aku 2 aku jd teringat kt abahku...tmbh2 tgk gaya pak sedara aku seiras ngan gaya abahku lakukan mse die idup dlu..lg la buat aku teringt kt die...kalo bley aku nk sgt abah aku idup blik....aku nk die ad di sisi aku...temani aku ble aku sedih..berbagi kegembiraan aku..dan mcm2 lg la aku ley kongsi ngan abah ku...aku nk jd mcm kowg sume..yg msih pnye ayh..yg boleh bercerita pe yg berlaku...tp sume 2 hnye lam mimpi sje...xmgkin aku dpt lg sume 2...seyesly aku sgt jelez ngan kawan2 aku yg msih pnye ayh...sedangkan aku.....di usia msih mda lg da kehilangan ayh...2 thun abah aku tgglkan aku tp smpy sekarang aku msih xpercaya yg aku da xde ayh...npe aku harus kehilangan owg yg tersyg di usia yg mda...sedangkan di usia sekarang la aku amat memerlukan abah aku...aku nk kongsi sume yg berlaku lam idup aku...tp nasib aku xsebaik itu...aku xdpt lakukannya...aku xdpt berkongsi suka duka aku ngan die..tp aku ttp bersyukur krana aku msih pnya ibu aku...satu2nya yg aku pnya...so aku nak bg nasihat kt kowg sume yg msih pnye ayh kowg syg n jge la die baik2 selagi die msih ad..ble die da tgglkn kowg bru la kowg akn sedar bhwa kowg sgt memerlukannya...jgn la sia2kn mereka...kehilangan mereka ibarat kita kehilangan separuh jiwa kte...

aku sgt merindui abahku..sgt2... :'(

No comments:

Post a Comment