Wednesday, January 12, 2011

PATUT KAH????

ary nie aku nk share ngan kowg something...
ptutkah aku merindui seseowg yg xprnh merindui ku???
tp seyesly aku sgt merinduinye...teramat sgt....
die ad lah bestfrenz aku....dlu la...skrg aku xtau sme ad aku nie bestfrenz die lg ke x...
koz skrg die xprnh cntct aku wlaupon skjp...skrg die da mkin jauh dr aku....
aku pon xtau sme ad aku nie wujud lg ke x dlm idupnye....
sekali fikir lbih baek aku xmengenalinye dr aku asyk memikirkannye...
aku xtau la apa mkne kwn dlm idupnye...bg aku kwn 2 amat pnting dlm idupku....
kwn la yg byk membntu aku slps fmily aku...aku sgt menghargai kwn2 aku....
kalo bley aku xnk berpisah dgn kwn2 aku....tp prob kt cnie die yg mcm nk memutuskan hubungan pershabatn kami yg da terjalin 2 tahun yg lalu...
mayb die da jmpe kwn yg lbih baik dr aku...
tp ptutkah die melupakan kwn lmenye????
xptutkan...
kalo nk ikutkan aku pon da jmpe kwn bru yg lbih mengambil berat psl aku dr die..
tp xprnh aku melupakannye wlau sehari....
tp sekarg aku terpikir...ptutkah aku melupaknnye jgk seperti die melupakn ku???
ptutkah aku melakukan perkara tersebut???
i think i should do the same thing...
aku harus melupakannye...wlau pon perit n sakit....
tp aku xkn pernh melupakn kengan yg sdh kami bina slama perkenaln kami....
kengan itu akn menjd sebahagian dr idupku...krana aku xkn pernh mendpt kengan itu lagi....
wlaupon aku akn try melupakannye tp xsmstinye aku xakn menerimanye kmbli jika die dtg blik dlm idupku...
one more thing wlaupon aku cbe tok melupaknnye tp itu xbrmkne die bkn bff aku lg...
he's still my bff....krna sekurg2nye die prnh membhagia kn ku slme perkenalan kami....
i hope he alwys hepy wit his life....i hope he can get what he want in his life...
u alwys be my bff nik afifi...


nik afifi n khairul iskandar



aku n my bff



me n nik afifi



nik afifi


kenangan bersama mu xakan pernah aku lupakan....walaupon diri mu harus aku lupakan....


2 comments:

  1. sedihnye ..... wei seyes wei ...
    aku sedih bce post ni ... sabar k ...

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...2 la nsb yu...kte kne trime hakikatnye k...bhwa kte da xwujud lam hidup die...so ad ke xde die kte kne truskn hidup kte...that's me right??? hehehehehe

    ReplyDelete