Friday, December 10, 2010

KEHILANGAN

hari nie aku rse nk feeling la skit...
da lme aku pndam perasaan ini....tp skrg sume da x tertanggung asenye...
aku merasa sangat kehilangan...kehilangan yg xakan bisa dignti oleh apa pon...
aku merasa amat kehilangan kerana aku teramat menyayanginye dan xde sape pon yg bisa membuat aku menyayangi die melebihi aku menyayangi si dia...
da lme aku menaruh aty padanye...
sejak aku sekolah rendah ag...smpy la sekarang sayangku padanye x pernah berubah walaupon sedikit....
huhuhuuhuhh...
first kami berjumpa semasa pergi kem same2...dia dr sekolah lain dan aku tlh jtuh aty padanye...
pabila abis kem aku sangat berharap akn berjmpe dgn die lagi..
dengan tidak ku sangka aku berjumpa blik ngan die di sekolah menengah...
kami belajar di sekolah yg sme..tp time 2 aku x ad kekuatan tok bertegur dgnnye smpy la kami form4..
semasa form4 kami sekelas dan disitu kami slow2 berkawan...
kami menjadi sahabat baik semasa form5...
amat baik perhubungan kami...die selalu take care sal aku...
dan die akan memarahi aku sekiranye aku membuat salah,...
dengan sikapnye yg begitu membuatkan aku bertambah sayang padanye..
tp sekarang die makin jauh dengan ku..
ini kerana kesilapan aku yg aku buat sendiri...
tp aku redha je....aku sangat berharap die akan kembali padaku suatu ary nnty...
aku akn tggunye...aku akan tggunye smpy penantian ku menjadi sia2..
saat itu barulah aku akn membuka pintu atyku tok owg laen...
itu pon kalo bisa...i hope penantian ku ini tidak akan menjadi sia2..
amin....

No comments:

Post a Comment