Saturday, November 6, 2010

26 OKTOBER

26 Oktober 2009 adalah tarikh yg amat membekas dihati aku..
Pada trikh ini aku kehilangan owg yg amat aku sayangi dan cintai..
owgnye ialah ayahku, kamarudin bin idris..
die meninggalkanku tnpa melihat aku buat kali terakhir..
aku amat menyayanginye kerana die seowg ayh yg sgt sporting dan baik di dunia nie..
x ada seowg pom yg bley menggantikan tmptnye dihatiku..
pada ary ini genap lah sethun die pergi meninggalkan ku..
aku amat merinduinye dan inginkan abahku kembali..
tp apalah dayaku kerana Allah lbih menyayanginye dr ku...
tp kalo Allah memberiku satu peluang tok berjumpa ngan ayhku itu..
aku ingin memeluk n menciumnye sepuas aty ku...
kalo bley aku xnk lepaskannye..
die sgt bererti dalam idupku...
aku hrp ayhku tng disana dan ditempatkan dgn owg2 yg beriman..
AMIN...

I LOVE U VERY2 MUCH DAD...
I MISSS U...




MY LOVING DADDY...   I REALLY2 LUV U DAD.. N IMISS U SO MUCH..



2 comments:

  1. u need to be more patient dear ~
    myb nie dugaan yg u dpt mse muda .
    mne tao mse mdtg mberi sribu kbahagian in ur life .
    make ur family proud of u ! (:

    ReplyDelete